Versum – elektroniczny recepcjonista dla firm z branży hair & beauty

Prowadzisz salon urody i zależy Ci na tym, aby podnieść standardy obsługi? Spraw, aby Twoi pracownicy mieli więcej czasu dla klientów. Z wielu czynności może wyręczyć ich elektroniczny recepcjonista. Oto kilka przykładów.

 

1. Przeprowadzanie rezerwacji zabiegów

Odbieranie telefonów od klientów zajmuje Twoim pracownikom mnóstwo czasu? Uruchom system internetowych rezerwacji i przenieś część obowiązków na elektronicznego recepcjonistę. To narzędzie, dzięki któremu klienci mogą umawiać się na wizyty przez Internet. Nowe wizyty są  automatycznie synchronizowane z terminarzem salonu. System działa przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu – nawet wtedy, gdy salon jest zamknięty.

Akademia Versum

REKLAMA: AKADEMIA VERSUM

 

2. Przypominanie o nadchodzącym terminie wizyty

Dużym problemem salonów urody są przegapione wizyty. Aby zmniejszyć liczbę „dziur” w grafiku, warto przypominać klientom o zbliżającym się terminie spotkania. Samodzielne, telefoniczne potwierdzanie wizyt jest bardzo czasochłonne. Na szczęście z elektronicznym recepcjonistą wszystko staje się łatwiejsze. Narzędzie automatycznie generuje i wysyła SMS-y lub maile do klientów, kierując się informacjami zapisanymi w terminarzu. To takie proste!

 

3. Informowanie o nowościach i promocjach

Utrzymanie stałych relacji z klientami wymaga dużego zaangażowania i sporo czasu. Teraz część obowiązków może wykonać za pracowników elektroniczny recepcjonista, który informuje klientów SMS-em lub mailem o nowościach i promocjach. Jak zorganizować kampanię marketingu automatycznego? Wystarczy wybrać treść komunikatu oraz grupę odbiorców, a program sam w określonym czasie wyśle do nich wiadomość.

 

4. Zbieranie opinii o salonie

Dbasz o pozytywny wizerunek marki w Internecie? Zbieranie opinii o usługach nie jest łatwe. Tym bardziej że klienci często zapominają o ich wystawieniu. Elektroniczny recepcjonista tuż po wizycie może automatycznie wysłać do nich e-mail z prośbą o wypełnienie krótkiego formularza oceniającego wizytę. Informacja o nowej opinii trafi do Ciebie, a Ty będziesz mógł zdecydować, gdzie powinna zostać opublikowana – na Facebooku, Twitterze lub stronie internetowej. Ponadto zostanie ona automatycznie zamieszczona na stronie salonu w Versum i pod wizytówką na Moment.pl. To doskonały sposób na zbudowanie dużej bazy rzetelnych recenzji.

 

5. Kontrola stanów magazynowych

Kosmetyki i inne akcesoria są podstawą działalności salonów urody. Dlatego pracownicy muszą stale kontrolować stany magazynowe. Z elektronicznym recepcjonistą możesz zrezygnować z notatek i formularzy. Aby sprawdzić, co jest na zapleczu, wygeneruj szybki raport, który przygotowywany jest na podstawie informacji gromadzonych w programie do zarządzania salonem. Możesz to zrobić w kilka chwil. Tylko tyle potrzeba, abyś wiedział co warto dokupić.

Jak znaleźć wirtualnego recepcjonistę? To jedna z funkcjonalności Versum – programu do zarządzania salonami z branży hair & beauty. Aby zaoszczędzić cenny czas swoich pracowników, wejdź na stronę www.versum.pl i wypróbuj to narzędzie. Masz 14 dni na to, aby korzystać z niego zupełnie za darmo.

 

Artykuł sponsorowany

Zobacz również